reede, 1. juuli 2016

Äksi

Saadjärv
Esimese asjana pean ütlema, et ma elan imeilusas kohas Äksi alevikus Tartumaa ja Jõgevamaa piiril, Saadjärve ääres. Tegelikult on sellega nii, et kohalikud inimesed pole veel päriselt harjunud Äksiks nimetama seda konkreetset kohta, kus mina elan, kuna veel ennem aastat 2010 eksisteeris Äksi küla, mis asus hoopis Jõgevamaal, seal kus on Äksi kirik.
Nii siis ongi, et kui 2010. aastal sai Äksist alevik, muutus küla keskuseks teine koht. Eks see tekitab segadust paljudes, kuna näiteks Äksi nimeline bussipeatus asub praegusest Äksist kuskil 5 km kaugusel kiriku juures ja hoopis teises maakonnas.
Minu kui "UusÄkslase" jaoks on kõik aga lihtne. Nimelt pole ma siin elanud veel päris kahte aastatki. Teine suvi minu enda oma majas ja elu maal ongi need asjad miks otsustasin blogi üldse pidama hakata. Nimelt on elu maal tuhandeid kordi huvitavam ja ka aega ning tööd nõudvam, kui oli elu Tartu linnas kortermajas. Vahel ei tundu ka suvi enam nagu kõige ilusama ja lõõgastavama ajana aastas. Talvel oli kõik kuidagi palju rahulikum ja vaiksem. Oli aega, et õmblusmasinalt tolm maha pühkida ja lastele kleite õmmelda ning vahel isegi midagi joonistada või kirjutada. Aga nüüd suvel... No vahel pole isegi aega et sõbrannale helistada :) Mitte et selles tööde rohkuses midagi halba oleks, ei vastupidi, ehtsa eestlase kombel olen ka mina üks paras töönarkomaan ja tunnen end rõõmsa ning elavana üldjuhul vaid siis, kui on tööd mida teha...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar