kolmapäev, 8. veebruar 2017

Minu uus sõber


Pärast suvelaagrit Jaagol olen sinna sattunud veel nii mõnelgi korral. Alati sealt tulles on kindel see, et mul on kas meeletu inspiratsiooni ülevool, ning soov kähku, kähku seal alustatu lõpuni teha, või on mul kotis midagi imeliselt vahvat ja omanäolist. Alati mul see muidugi õnnestunud ei ole- endiselt on mul veel pooleli seal alustatud põll, see seisab mul riiulil ja ootab... Oma aega! Nii palju muud on vahepeal teha olnud ja üldse.... Mul lihtsalt peab alati olema mõni poolik projekt, ikka selleks, et kogu aeg oleks tunne, et midagi on pooleli - see tunne paneb mind lihtsalt liigutama :)

Nüüd aga tagasi selle nunnu ja maailma kõige pehmema ja armsama jänese saamise loo juurde. Kõik sai alguse sellest, kui Jaago talus kuulutati välja kaisulooma meisterdustuba. Loomulikult pidin ma sinna minema, nii nagu olen meisterdanud Triinule ja Birgitile nende esimesed kaisuloomad, pidin seda ju ometi tegema ka praegusele kõhus mõnuga kasvavale beebile. Ja noh, olgem ausad, need Inga kaisukad on ju nii nunnud!

Nii ma siis seadsin sammud Jaagole, seal ootas mind kõik vajalik juba ees. Minu teha oli vaid loomakese täistoppimine ja kokku õmblemine. Nägu tuli ka pähe teha, aga kui hoolega vaadata, on näha, et minu jänesel silmi peas ei ole. Ja neid ma talle ei teegi, siis on väikese kiiksuga, ikka nii nagu mina! Riided oli vaja ka selga õmmelda aga see sai Pinteresti abiga kiiresti tehtud!

Ütleme nii, et see täistoppimine oli kogu asja juures kõige raskem töö. Seda tuli teha nii, et oleks hästi tihedalt, et hoiaks vormi aga samas pidi olema ettevaatlik õmblustega, et kuskilt liiga kõvasti jälle ei suruks. Ja no näiteks käte liite kohta panin veidi vähem, sest mul oli suur soov, et saaks käsi niimoodi kokku siduda nagu esimesel pildil näha on.

 

 Jaagolt lahkudes oli mu Jänes selline




Koduseks tööks jäi kõrvade ja kleidi õmblemine. Õpetussõnad ja lõiked sain Jaagolt kaasa, kuid nagu ikka tegin nii nagu mina tahan- st kleidi mõtlesin välja täitsa ise!

NB! Kui ka sul on soov endale jänest saada, siis sul on see võimalus täitsa olemas Jaago käsitöötalu lehel.


Nii me seda kevadet siis ootame!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar