teisipäev, 26. juuli 2016

Photoshopi challange, 1. töö- uks teise dimensiooni

Nii, lõpuks sain ma sellega hakkama. Laen üles enda esimese töö Photoshopi challange jaoks. Lisaks laen üles ka ühe sõbranna töö, kes ka soovis osa võtta. Et oleks huvitavam...



Kuupäeva osas ma feilisin täiega, kuna ma ei saanud õigeks ajaks oma tööd valmis. Mingil hetkel nagu lihtsalt ei suutnud enam edasi teha ja jäin "kinni" ühte etappi aga sundisin end ikka lõpuni tegema.

Mida ma siis juurde õppisin?
Tegelikult ma turtorialit alguses üldse ei vaadanud. Save selection ja load selection olid põhilised tööriistad, mida töö tegemiseks kasutasin. Maagiline tähetolm on loodud kosmose pildist, millele panin blend modeks lighten color. Tolmupilve ümber jalgade tekitasin cloud brushiga, tegelikult avastasin üldse, et photoshopis on tulnud juurde palju huvitavaid brush´e, mida ma varem kasutanud pole.

Selles suhtes on nüüd natuke jama, et ega ma ilmselt järgmiseks kuupäevaks, mis on homme, uut ülesannet valmis ei saa. Järgmine ülesanne- oma joonistusest kollaž on ka midagi mida ma varem mitte kunagi teinud ei ole. Eks näis kuidas mul sellega läheb...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar