reede, 22. juuli 2016

Tulbid

Selle postituse pidin tegelikult tegema juba esmaspäeval, kuna üks põhjus, miks ma blogi kirjutama hakkasin on selles, et ma tahan jäädvustada oma aia ja kodu muutumist "oma näoliseks." Seega olen võtnud vastu otsuse, et postitan siia kõik oma tegemised nendes valdkondades, kuna siis on hea järgmine aasta vaadata, mis ja kuidas on muutunud. Näiteks oli mul sel kevadel raskusi meenutamisega, et kuna miski õitses, ning mis seemneid ma külvasin jne. Kui aga kõik siia kirja panen on hea järgmine aasta võrrelda ja vaadata, mis probleemid mul olid ja kuidas nendega võitlesin.
Eelmine sügis sai maha pandud mõned tulbisibulad, kolme eri sorti. Teengi selle postituse vaid selleks, et kirja panna kuna need mul õitsesid, kuhu olid istutatud ja kuna ma need välja kaevasin. Üks sort (kollane, keskel punane triip) sai pandud kohe esikuukse kõrvale, iiristega ühte peenrasse. Seal on selline poolvarjus olemine neil. Iirised on siis veel väiksed, kui tulbid juba õitsevad (mai algus sel aastal) ning selles suhtes sobivad nad sinna väga hästi. Teist ja kolmandat sorti punased tulbid ja punased valge triibuga said suuretoa akna alla tunduvalt rohkem varju istutatud. Need õitsesid hiljem- mai lõpu poole. Kahjuks pildil olevad tulbid pole minu omad, mul lihtsalt pole neist korralikke pilte ja mingeid suva pilte ma siia blogisse ei pane...
Ja nüüd kõige tähtsam info, mida ma sügisel kindlasti enam ei mäleta, kui kirja ei pane: Sibulad kaevasin ma välja 18. juulil, ning pandud said need siis puidust kastidesse kuivama. Kollased tulbid said väiksemasse karpi ja punased suuremasse. Nii nüüd on see tehtud ja võib rahus mõelda nädalavahetuse plaanidele :)

Meeleolukat nädalavahetust Teilegi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar